برگزاری عمومی عادی و فوق‌العاده صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کرمان

عمومی عادی و فوق‌العاده صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کرمان با حضور بیش از ۹۰ درصد صاحبان سهام و نماینده شرکت مادر تخصصی روز یک‌شنبه ۲۵ فروردین‌ماه ۹۸ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مادر تخصصی؛عمومی عادی و فوق‌العاده صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کرمان با حضور بیش از ۹۰ درصد صاحبان سهام و داریوش اعرابی، نماینده شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزیروز یک‌شنبه ۲۵ فروردین‌ماه ۹۸ برگزار شد.

در این مجمع ابتدارضا بمانی گلنا آبادی، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کرمان نکاتی را درباره برگزاری مجمع و عملکرد صندوق درزمینه های مختلف در دوره یک‌ساله مالی بیان کرد.

در ادامه داریوش اعرابی،نماینده شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزیدر نکاتی از وضعیت صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی در کشور و اهداف و کارکرد آن‌ها توضیحاتی را بیان کرد و درباره وضعیت صندوق کرمان هم اشاره‌ای کرد و سپس دستورات مجمع موردبررسی قرار گرفت.

در مجمع عادی و فوق‌العاده گزارش بازرسان قانونی و حسابرس قرائت شد و صورت‌های مالی و ترازنامه شرکت و نقل‌وانتقال دو شرکت از شرکت‌های فنی و مشاوره‌ای مورد مصوب قرار گرفت.به‌نحوی‌که در سال مالی منتهی به ۳۰ آذرماه ۱۳۹۷ مجموعاً میزان ۵۰۰ میلیارد و ۳۳ میلیون و ۷۳۰ هزار و ۴۱۱ ریال تسهیلات از منابع داخلی و مبلغ ۴۰ میلیارد ریال از منابع مالی بانک‌ها به سهامداران پرداخت‌شده است.

در ادامه شرکت رهیافت حساب تهران به‌عنوان حسابرس و شرکت تعاونی کشاورزی سوم شعبان از سهامداران صندوق به‌عنوان بازرس قانونی صندوق توسط اعضاء مجمع انتخاب شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *