برگزاری دومین جلسه کمیته هم اندیشی صندوقهای شهرستانی در استان خوزستان

دومین جلسه کمیته هم اندیشی صندوقهای شهرستانی حمایت از توسعه بخش کشاورزی در استان خوزستان روز شنبه ۱۷ مهرماه در سالن جلسات صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی و اموربین‌الملل شرکت مادر تخصصی، دومین جلسه کمیته هم اندیشی صندوقهای شهرستانی حمایت از توسعه بخش کشاورزی در استان خوزستان با اعلام قبلی رأس ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۱۷ مهرماه در سالن جلسات صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان خوزستان برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد تا جلسه پیش نویس صورت های مالی صندوق های غیردولتی شهرستان های شوش، دزفول، بهبهان و آبادان در صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان خوزستان برگزار شود.

همچنین در این هم اندیشی تاریخ های پیشنهادی برای برگزاری مجامع صندوق های شهرستانی حمایت از توسعه بخش کشاورزی در استان خوزستان تعیین شد و در ادامه بر روی اجرای پروژه های زنجیره های تولید تاکید شد.

از سوی دیگر در این کمیته هم اندیشی نحوه پرداخت تسهیلات در صندوق های شهرستانی به سهامداران بررسی شد و لزوم پرداخت تسهیلات مطابق آئین نامه تسهیلات مصوب مجمع تشریح گردید.

همچنین معوقات صندوق های شهرستانی بررسی شد و راهکارهای کاهش معوقات نیز مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

در پایان مقرر شد تا برای اطلاع صندوق ها از فعالیت های دیگر صندوق ها و مشاهده مدل های ارائه خدمت مطابق زنجیره های تولید جلسات بعدی کمیته هم اندیشی حسب مورد در شهرستانها برگزار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *