برگزاری دومین جلسه هم اندیشی کارشناسان ودست اندرکاران صنعت طیوردر صندوق اصفهان

دومین جلسه اتاق فکر صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان اصفهان با حضور تعدادی از مسئولان، متخصصان و کارشناسان بخش طیور استان و مدیرعامل این صندوق در روز سه شنبه ۷ مرداد تشکیل شد.

 

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ دومین جلسه اتاق فکر صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان اصفهان با حضور تعدادی از مسئولان، متخصصان و کارشناسان بخش طیور استان و مدیرعامل این صندوق در ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۷ مرداد تشکیل شد .

در ابتدای جلسه سیدمحمدباقرفاطمی، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان اصفهان گزارشی از عملکرد و فعالیتهای صندوق از ابتدای تاسیس تاکنون ارائه کرد و سپس مطالبی راجع به تغییر الگوی خدمت رسانی صندوق و موضوع حمایت از زنجیره های تولید در بخش کشاورزی را بیان کرد.

در ادامه مدعوین نقطه نظرات خود را درباره برآورد نیاز تشکلهای عضو، خط مشی و تبیین اولویتهای هم اندیشی، برآورد ظرفیتهای قانونی صندوق در امور مالی و اعتباری و بررسی جایگاه معنوی و امکانات حمایتی صندوق درحوزه فنی و پشتیبانی تخصصی مطرح کردند و مقرر شد: با پیشنهاد نامگذاری اتاق فکر بخش طیور با عنوان «گروه هم اندیشی طیور» با اجماع حاضران موافقت شد.

همچنین موضوع ائتلاف تشکل های بخش طیور و ایجاد همبستگی برای امکان هم افزایی در تقاضای خرید نهاده های خوراک تحت حمایت اعتباری و مالی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان اصفهان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد چگونگی و ابعاد این موضوع تا حصول نتایج ملموس در دستورکار قرار گیرد.

از سوی دگر اهمیت حمایت صندوق در حوزه های فنی و تخصصی از تولیدکنندگان بخش با سازماندهی و اقدامات پژوهشی و رسانه ای که لازمه آن تشکیل کمیته تخصصی خواهد بود؛ مورد تاکید و در دستورکار قرار گرفت و در جلسه بعدی جزئیات آن مورد بررسی و تبادل نظر خواهد بود. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *