برگزاری دوره آموزشی زنجیره عرضه محصولات کشاورزی توسط صندوق زنجان

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان زنجان گفت: دوره آموزشی «زنجیره عرضه محصولات کشاورزی» توسط این صندوق و سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛مهندس محمد اسمعیلی‌آفتابدری، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان زنجان افزود: دراین دوره که روز دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶، در محل سالن اشراق سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان برگزار شد، بیش از ۶۰ تن از مدیران، کارشناسان و بهره‌برداران بخش کشاورزی استان زنجان حضور داشتند.

وی اظهار داشت: در این دوره آموزشی مجید حسنی‌مقدم، معاون مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، تأمین، توزیع و تنظیم بازار و ذخائر راهبردی وزارت جهاد کشاورزی، پیرامون اصول بازریابی و زنجیره‌های عرضه محصولات کشاورزی، تعریف بازار، فرایند توسعه بازاریابی، زنجیره‌های عرضه محصولات کشاورزی و عرضه و تقاضای محصولات به بیان مطالب مورد نیاز شرکت‌کنندگان پرداخت و در پایان به سؤالات و مشکلات پاسخ داد.

گفتنی است؛ این دوره آموزشی به مدت چهار ساعت به همت صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان زنجان و با هدف ارتقای دانش سهامداران و بهره‌برداران عمده، درباره زنجیره‌های تولید و عرضه محصولات کشاورزی برگزار شد. امید می‌رود با آشنایی بیشتر مسئولان و بهره‌برداران، استفاده از این روش خدمت‌رسانی و پتانسیل موجود در بخش، بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *