برگزاری جلسه هم اندیشی نمایندگان صندوق های اعتبارات خرد زنان درصندوق زنان مرودشت

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ جلسه هم اندیشی نمایندگان صندوقهای اعتبارات خرد زنان روستایی درصندوق حمایت ازتوسعه فعالیتهای کشاورزی زنان روستایی شهرستان مرودشت در ادامه جلسه مشترک طرح امکان سنجی مسکن معیشتی کهبا حضور مشاور شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، مشاوران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مدیریت و معاونت عمرانی جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، مدیرعامل و هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی مرودشت، برای بررسی بیشتر، در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان مرودشت برگزار شد.

در پایان جلسه مدیرعامل و هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی مرودشت، از نمایندگان صندوق ها درخواست کردند تا پیشنهادات و نظرات خود را به صورت مکتوب به صندوق ارائه کرده تا در مدل ارائه خدمت اجرای طرح مورد استفاده قرارگیرد.

گفتنی است؛ هدف از اجرای این طرح بهسازی مکان فعالیت اعضای صندوق و کمک به معیشت خانوارهای روستایی است. البته این طرح که در حال بررسی اولیه و تنظیم مدل ارائه خدمت است که با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قابل انجام خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *