برگزاری جلسه هم اندیشی برای تشکیل صندوق حمایت از توسعه صنعت پسته در کرمان

جلسه هم اندیشی برای تشکیل صندوق حمایت از توسعه صنعت پسته با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان و مدیرکل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان در روز ۱۶ اسفندماه ۹۵ در سالن زیتون صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کرمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ جلسه هم اندیشی برای تشکیل صندوق حمایت از توسعه صنعت پسته با حضور سید عبدالکریم رضوی اردکانی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، عوض علیزاده مقدم، قائم مقام مدیرعامل و عضو هیات مدیره، علیرضا اشرفی و ابوالقاسم شمس، اعضای هیات مدیره شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، عباس سعیدی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان و مهدی رجبی زاده، مدیرکل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان و اعضای صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کرمان در روز ۱۶ اسفندماه ۹۵ در سالن زیتون شهر کرمان برگزار شد.

سید عبدالکریم رضوی اردکانی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی ضمن عرض تبریک هفته منابع طبیعی گفت: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کرمان صندوق خوبی است و توصیه می کنم که هر چه سریعتر مدل ارائه خدمت از تولید تا صادرات را برنامه ریزی کنند.

وی درخصوص افزایش سرمایه صندوق اظهار داشت: ضمن هماهنگی با همکاران در شرکت مادر تخصصی این امر را به سرانجام رسانند و نسبت به تامین سهم دولت با توجه به کاهش سهم دولت در افزایش سرمایه صندوق از۴۹درصد به۴۵درصد از طریق فروش اموال مازاد ماده ۱۲ پیگیری لازم به عمل آید.

عباس سعیدی؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان در ابتدا در مورد افزایش سرمایه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کرمان گفت: جلساتی در کرمان و تهران برگزار شده و با اشاره به اینکه مکاتباتی هم با محمدرضا پورابراهیمی و محمد مهدی زاهدی نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی انجام شده، از طریق وزارتخانه در حال پیگیری هستیم.

وی افزود: برای راه اندازی صندوق پسته استان کرمان کمک خود را خواهیم کرد و در این باره منتظر مشورت معاونت باغبانی وزارت جهاد کشاورزی و شرکت مادر تخصصی نیز هستیم.

سپس مهدی رجبی زاده، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان در ارتباط با صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی استان کرمان گفت: این صندوق می تواند در حفظ و حراست از منابع طبیعی بسیار به این اداره کل کمک کند و ما را در حفظ منابع طبیعی و توسعه پایدار موفق گرداند.

در ادامه محمدرضا پورخاتون؛ رئیس هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کرمان توضیحاتی را در مورد فعالیتهای انجام شده ارائه کرد و گفت: درخصوص راه اندازی صندوق پسته در استان کرمان ما می توانیم کمک هایی که شرکت مادر تخصصی برای راه اندازی آن نیاز داشته باشد را ارائه کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *