برگزاری جلسه مشترک هیات مدیره و مدیرعامل صندوق قم با رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان قم

جلسه مشترک هیات مدیره و مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان قم با رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی این استان در روز یکشنبه ۶ آبان۹۷ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ در این جلسه مشترک سعیدمنزوی؛ رئیس هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان قم از اقدامات انجام شده و برنامه های صندوق در راستای ایجاد زنجیره های تولید بخش کشاورزی و ارائه مدل های جدید خدمت سخن گفت و ابراز داشت: صندوق در پیشبرد این برنامه ها و امر مهم  نیازمند کمک ها از منابع دولتی به خصوص از محل کمکهای فنی واعتباری دولت درقالب سهم دولت در افزایش سرمایه است.

در ادامه سید حسن رضوی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم بیان داشت: هرسال اعداد و ارقام قابل ملاحظه ای  توسط دولت به مردم پرداخت می شود تا با اقدامات و مشارکت دستگاه های اجرایی و مردم به نتایج مطلوب منجر گردد.

وی گفت: مجموعه دولت در اقتصاد کلان به صندوق ها نگاه ویژه ای دارد و لازم می داند که صندوق ها را در همه زمینه ها فعال و تقویت کند چراکه این صندوق در راستای اقتصاد مقاومتی بسیارخوب عمل می کند. ما از این صندوق در استان رضایت خوبی داریم امیدواریم این روند خوب و راحت و بدون دغدغه دریافت تسهیلات ادامه پیدا کند.

رضوی با اشاره به مزیت های صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی اظهار داشت: این صندوق ها با همت مردم و رهبری حاکمیت در تحقق اهداف کشاورزی کشور ایفای نقش می کنند.

وی افزود: دولت و حاکمیت در این شرایط اقتصادی و بین المللی و برای گذر از این پیچ تاریخی و سخت باید به کمک بخش تولید آمده و کشور را نجات دهد.

وی یکی از راه های برون رفت از وابستگی اقتصاد به نفت را توجه به سایر بخش های تولیدی از جمله کشاورزی دانست.

رضوی عنوان کرد:در بخش دام و طیور استان از سرآمدهای تولید در کشور هستیم و امیدواریم علی رغم همه مشکلاتی که برای این بخش در سال های گذشته حادث شد آنچه که در توان استان است برای کمک به پویایی بخش، کمک به صندوق و دیگر فعالان و مجریان بخش مصروف گردد.           

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *