برگزاری جلسه مجمع عمومی عادی صندوق حمايت از توسعه منابع طبیعی استان هرمزگان با حضور اکثریت سهامداران

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی؛ جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صندوق حمايت از توسعه منابع طبیعی استان هرمزگان با ایرج بقائی پوری، ناظر و هماهنگ‌کننده صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان هرمزگان، رضا سلیمی، مدیرعامل صندوق حمايت از توسعه بخش کشاورزي استان هرمزگان، اسحق مدبر، رئیس هیئت مدیره و حجت دهقانی فورخورجی مدیرعامل صندوق حمايت از توسعه منابع طبیعی استان هرمزگان برپا شد.
در ابتدا گزارشی از پیگیری های انجام شده در خصوص مصوبات مجامع قبلی و گزارش هيئت مديره، بازرسان قانونی و حسابرس درخصوص عملكرد صندوق برای سال مالی منتهی به 30 آرماه 1399 ارائه شد.
در ادامه بررسی و تصویب صورتهای مالی (ترازنامه وحساب سود و زیان ) شرکت برای این سال مالی، نحوه تقسیم سود سالانه، پرداخت پاداش اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل و کارکنان، حق الزحمه بازرس، تعیین حق حضور جلسه در اعضای هیئت مدیره، انتخاب اعضای هیات مدیره، بازرسین قانون و حسابرس و تعیین روزنامه کثیر الانتشار برای درج آگهی های صندوق صورت گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *