برگزاری جلسه مجمع صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی استان فارس با حضور اکثریت سهامداران

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی؛ مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی استان فارس با محوریت تصویب صورت های مالی، انتخاب بازرس و حسابرس با حضور جعفر صبوری پور ناظر هماهنگ کندده صندوق های استان فارس به عنوان نماینده شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی، هیئت مدیره، مدیرعامل و ۹۲ درصد از سهامداران صندوق در روز ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در سالن جلسات اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس تشکیل و رسمیت پیدا کرد.
در این جلسه گزارش هیئت مدیره از اقدامات انجام شده توسط نایب رئیس هیئت مدیره، گزارش مؤسسه حسابرسی کارای پارس در مورد صورت های مالی منتهی به ۳۰ اذرماه ۱۳۹۹ و صندوق قرائت شد و مورد تصویب سهامداران در مجمع عمومی قرار گرفت.

Component Image
سپس جناب سید محسن شاه امیریان مدیرعامل صندوق گزارشی از پیگیری های انجام شده مجمامع عمومی قبلی و خلاصه ای از عملکرد مالی سال گذشته را به مجمع ارائه کرد.
در پایان انتخابات بازرسان برگزار شد و با مشارکت رأِی مستقیم حاضران در جلسه، شرکت تعاونی فراگیرمنابع طبیعی خرامه به عنوان بازرس اصلی و مؤسسه حسابرسی کارای پارس به عنوان بازرس قانونی و حسابرس صندوق برای یکسال انتخاب شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *