برگزاری جلسه صندوق استان کرمان با سرپرست سازمان تعاون روستایی استان کرمان

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت ملادر تخصصی؛ در این جلسه ابتدا رضا بمانی، مدیرعامل صندوق گزارشی از فعالیت های صندوق و عملکرد سال ۱۳۹۹ درقالب پاورپوینت و برنامه های سال جاری به طور اختصار ارائه کرد و گفت: با توجه به اینکه اکثریت سهامداران از شرکتهای تعاون روستایی وتعاونی تولید هستند، صندوق در تمام زمینه ها آماده همکاری با مجموعه سازمان تعاون روستایی مانند روال قبل را دارد.
وی افزود: در سالهای قبل زنجیره تولید بذر، زنجیره تولید کود سولفات آمونیوم و زنجیره تولید و فراوری محصول پنبه با مساعدت مالی صندوق اجرا شده است .


درادامه جلسه هر کدام از اعضای هیئت مدیره درخصوص برنامه های صندوق از مدیرعامل تشکر و قدردانی کرده و به بیان دیدگاههای خود پرداختند.
همچنین محمدرضا پورخاتون رئیس هیئت مدیره از همکاری اعضا تشکر کرده و خواستار این بودند که درپیشبرد اهداف صندوق در سال جاری همکاری و همدلی لازم را داشته باشند.
در ادامه پرویز رئیسی، سرپرست سازمان تعاون روستایی استان کرمان ضمن تشکر از همکاری لازم صندوق با مجموعه تعاون روستایی تاکید داشت: این همکاریباید ادامه داشته باشد.
در پایان جلسه مصوب شد؛ با توجه به اینکه حدود ۸۰ درصد سهامداران صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی تعاونیهاوتشکلهای زیرمجموعه سازمان تعاون روستایی استان هستند لذا مقرر گردید، سازمان تعاون روستایی در پرداخت و بازپرداخت تسهیلات صندوق به اعضا اعمال نظر کرده و همکاری لازم را به عمل آورد .
همچنین صندوق مانند روال گذشته قبل از اعطای تسهیلات به صورت مکتوب از سازمان تعاون روستایی استعلام نماید.
از سوی دیگر به منظور افزایش اثربخشی تسهیلات و در راستای سیاست های کلی وزارت جهاد کشاورزی (کشاورزی قراردادی و حمایت از ززنجیره های ارزش تولید )مقرر گردید تا سازمان تعاون روستایی استان نظرات و پیشنهادات خود را به صندوق ارائه کرده و بر نحوه هزینه کرد تسهیلات دریافتی سهامداران زیر مجموعه نظارت مستمر وبیشتری اعمال نماید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *