برگزاری جشن میلاد حضرت علی (ص) ویژه کارکنان‎ ‎‏ شرکت مادر تخصصی

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ مراسم جشن میلاد حضرت علی (ع) و امام محمد التقی (ع) و بزرگداشت روز پدر با سخنرانی سید عبدالکریم رضوی اردکانی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی با تقدیر از همکاران شرکت مادر تخصصی و عرض تبریک به مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی (ع) و مولود کعبه و امام محمدالتقی (ع) و گرامیداشت روز پدر، آغاز شد.

وی افزود: ما باید پیرو اندیشه، گفتار و کردار و عمل ائمه و بزرگان باشیم. چنانچه امام محمد التقی (ع) پیرو مکتب حضرت علی(ع) بوده است.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی به خانواده شرکت مادر تخصصی با بیان حکایتی، عنوان کرد: ما باید سعی کنیم فرهنگ و ارزش های دینی را درک نموده  و  در زندگی روزمره خودمان  بهره برداری نمائیم .

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین آیت الله دکتر مجید احمدی به بیان سخنرانی کوتاه درباره مومن واقعی و خصوصیات آن پرداخت و نشانه های محبت، رجاء، امید را برای همکاران توضیح داد.

در پایان این مراسم از خانمها پریسا مرعشی و فاطمه نوبخت به عنوان نفرات برتر رشته دارت در قسمت بانوان و از آقایان مهدی عزیزی و مهدی موحدنیا نیز به عنوان نفرات برتر در قسمت آقایان و از خانم اعظم فرجی به عنوان مجری و مربی دارت شرکت تقدیر کرد.

 

همچنین از خانم پوران آقاحسینی، کارشناس پیگیری تجهیز منابع شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی که مقام نخست نهمین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمان کشوری خواهران وزارت جهاد کشاورزی در رشته ۲۰۰ متر بانوان که در شهر مشهد مقدس برگزار شد، به دست آورده بودند، تقدیر و تشکر شد.

نظر ۲

  • عرض سلام و خداقوت..به طور اتفاقی در تصاویر مراسم روز پدر شرکت شما تصویر جناب دکتر حجت الاسلام احمدی رو دیدم…ویشون در اون شرکت فعالیت دارند؟چطور میتونم باهاشون ارتباط بگیرم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *