برگزاری جشن میلاد حضرت رسول اکرم (ص) ویژه کارکنان‎ ‎‏ شرکت مادر تخصصی

جشن میلاد حضرت رسول اکرم (ص)و امام جعفر صادق (ع)  با حضور مدیران و کارکنان شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی روز دوشنبه ۷ دی ماه امسال برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛  مراسم جشن میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) با مدیحه سرایی آقای خالدی آغاز و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین آیت الله عباس محمدی در روز دوشنبه ۷ دی ماه ۹۴ از ساعت ۱۱ صبح در نمازخانه الغدیر شرکت مادر تخصصی ادامه یافت.

در ادامه این برنامه، سید عبدالکریم رضوی اردکانی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی با تقدیر از همکاران شرکت مادر تخصصی و عرض تبریک به مناسبت میلاد رسول رحمت و مودت حضرت محمد مصطفی (ص) و گرامیداشت هفته وحدت، عنوان کرد: منظور و نقطه هدف وحدت، انسان و انسانیت است که در باورها و ایده ها و در جهان بینی و نگرش  به عالم هستی نهفته است و همه پیامبران مبعوث شده اند تا وحدت را به ما بیاموزند که آموزه ها و ارزشهای ایجاد شده در دوران انقلاب اسلامی نیز ریشه در مکارم انبیاء و اولیای الهی است  .

 

 وی در پیغام پایانی خویش به خانواده شرکت مادر تخصصی با بیان حکایتی، عنوان کرد : ما باید سعی کنیم فرهنگ و ارزشهای انقلاب اسلامی  را درک نموده  و  در زندگی روزمره خودمان  بهره برداری نمائیم . 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *