برگزاری جشنواره روستایی و عشایری توسط صندوق زنان روستایی شهرستان دشستان

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی شهرستان دشستان گفت: این صندوق جشنواره روستایی و عشایر و نمایشگاه دستاوردهای و توانمندی های زنان روستایی و عشایری را به مناسبت دهه فجر با همکاری صندوق های اعتبارات خرد سهام دار صندوق در روز یکشنبه ۱۷ بهمن ماه ۹۵ در سالن ورزشی بخش بوشکان در روستای طلحه برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛سهیلا رستمی، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی شهرستان دشستان افزود: این جشنواره با کمک سهام داران صندوق که صندوق های اعتبارات خرد هستند در بخش های مختلف صنایع دستی و محلی، غذاهای  سنتی، مسابقه آشپزی و بازهای بومی محلی برگزار شد.

وی تصریح کرد: فرماندار شهرستان دشتستانو مدیران سایر ادارات از این جشنواره دیدن کردند .

ارسلان زارع؛ فرماندار دشتستان در آئین گشایش این جشنواره گفت: تجلی دلیری، عزت و بزرگی مردم در ۲۲ بهمن ۵۷ به جهانیان نشان داده شد و عظمت این سرزمین کهن و برزگ به رخ جهانیان کشیده شد.

وی یادآورشد: امروز ملت ایران بیش از هر زمانی به آینده خود امیدوار است که با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، تدابیر رئیس جمهوری و حمایت و پشتیبانی مردم عزتمند این سیر شکوفایی و استقرار امنیت کامل محقق خواهد شد.

فرماندار دشتستان  تصریح کرد: معرفی ظرفیت های عشایری –روستایی به جامعه و توجه و توسعه این تولیدات می تواند زمینه اشتغال را فراهم کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *