بررسی نحوه ارائه خدمت در نخستین جلسه اتاق فکر صندوق استان خراسان شمالی

نخستین جلسه اتاق فکر صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان خراسان شمالی روز دوشنبه ۳۰ آذرماه امسال با حضور مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان شمالی و اعضای هیات مدیره صندوق استان در محل دفتر صندوق تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ علی بهنام‌فر، معاون برنامه‌ریزی اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان شمالی و ناظر هماهنگ کننده صندوق‌‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان خراسان شمالی در نخستین جلسه اتاق فکر صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان خراسان شمالی که در ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۳۰ آذرماه امسال در محل دفتر صندوق با تشکیل شد، هدف از برگزاری این جلسه را بهره گیری از تفکر جمعی، شناسایی فرصت ها، تهدیدها، نقاط ضعف و قوت در توسعه و ارتقاء اهداف، وظایف و برآورده شدن انتظارات، کاهش خطاها، ارتقاء سطح عملکرد و… در صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان خراسان شمالی بیان کرد.

عبدالله یوسفی، رییس سازمان جهاد کشاورزی و رئیس هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان خراسان شمالی توضیحاتی درباره موضوعات جلسه بیان کرد و گفت: اعضاء حاضر در جلسه می توانند درباره همفکری و ارائه راهکارهای مناسب در جهت بهبود روند تأمین منابع و ارائه الگوی خدمت صندوق ها ارائه نظر کنند.

در ادامه جلسه جمشید گریوانی، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان خراسان شمالی گزارشی از روند تشکیل، نحوه تأمین منابع، عملکرد و مدل های خدمت انجام شده توسط صندوق استانی و شهرستان ها طی سالجاری را ارائه کرد و اولویت های مطرح در اتاق فکر که از طرف شرکت مادر تخصصی به استان اعلام شده بود، قرائت کرد.

پس از بحث و تبادل نظر توسط هر یک از حاضران تصمیماتی در جهت روند تشکیل و برگزاری جلسات اتاق فکر و نحوه تعاملات لازم و همفکری کردن اعضاء اتخاذ شد. چنانچه مقرر شد کارگروه و اتاق فکر صندوق های استان ماهیانه یک جلسه برگزار شود و به جهت استفاده از توان فکری اعضاء اتاق فکر ترکیب اصلی اعضاء محدود و بر حسب موضوع از صاحب نظران به صورت تخصصی نظر خواهی و دعوت به عمل آید.

همچنین مقرر شد که در جلسه بعدی از  نماینده صندوق های شهرستانی در اتاق فکر استان دعوت شود . تا بررسی های لازم در جهت تشکیل اتاق فکر یا کارگروه مربوطه ای در سطح شهرستانها انجام و نتایج پیشنهادات هر شهرستان در کار گروه استانی مورد بررسی قرار گرفته و در سطح استان اطلاع رسانی انجام گیرد .

از طرفی مقرر شد اعضاء اصلی مشخص و ابلاغ اعضاء از طریق ریاست سازمان برای آنها صادر شود، و صندوق استان اولویت های تعیین شده برای طرح در اتاق فکر را با هماهنگی شرکت مادر تخصصی برای اعضای اتاق فکر ارسال کند تا در جلسات آینده بنا به موقعیت زمانی نظر اعضای جلسه درباره موضوع خاصی اخذ و ارائه شود. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *