بررسی موضوع بیمه اعتباری صندوقهای غیردولتی در کمیته سرمایه‌گذاری شرکت مادر تخصصی

 

جلسه بیست و دوم کمیته سرمایه‌گذاری با موضوع بیمه اعتباری در صندوق‌های غیردولتی حمایت از توسعه بخش کشاورزی در دوشنبه ۲۱ تیرماه ۹۵ در محل سالن جلسات شرکت مادرتخصصی برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی و اموربین‌الملل شرکت مادر تخصصی، موضوع بیمه اعتباری در صندوق‌های غیردولتی حمایت از توسعه بخش کشاورزی با حضور کارشناسان شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و ۱۵ تن از مدیران عامل و نمایندگان صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی و مشاور حقوقی شرکت مادرتخصصی در کمیته سرمایه گذاری شرکت در روز  دوشنبه ۲۱ تیرماه ۹۵ در محل سالن جلسات شرکت مادرتخصصی برگزار شد .

در ابتدای این نشست موضوع بیمه در بخش کشاورزی و بیمه‌های اعتباری به طور مختصر ارائه شد و در ادامه پیش‌نویس تهیه‌ شده قرارداد بیمه اعتباری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در پایان مقرر شد؛ براساس جمع‌بندی صورت‌گرفته و با اخذ نظریه امور حقوقی شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، قرارداد نهایی برای طرح و تصویب در مجامع عمومی صندوق‌های غیردولتی تخصصی و استانی تدوین و برای بهره برداریهای لازم در اختیار مدیریت امور مجامع و نمایندگان قرار گیرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *