با جذب و عضویت متقاضیان سرمایه صندوق شهریار به سه میلیارد تومان ارتقاء می یابد ‏

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان شهریار گفت: با تلاش برای جذب اعضای جدید و افزایش حداکثری سرمایه صندوق در شهریورماه امسال تعداد ۱۱۵ تن متقاضی برای خرید سهام و عضویت در صندوق شهریار ثبت‌نام کرده اند که با حضور آنان سرمایه صندوق به میزان سه میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ محمدصالح نیا، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان شهریار درباره اهداف این صندوق در ۶ ماهه اول امسال گفت: از جمله اقدامات صورت گرفته در راستای خدمت‌رسانی به کشاورزان منطقه و حمایت از تولیدات بخش کشاورزی، پرداخت تسهیلات به اعضای صندوق طبق آیین نامه اعطای تسهیلات، ارائه ۴ فقره تسهیلات مشارکتی از محل منابع داخلی صندوق به میزان ۲ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال، ۹ فقره در قالب قرض الحسنه به میزان ۲ میلیارد و ۱۱۳ میلیون ۸۷۶ هزار ریال، ۳۲ فقره در قالب مضاربه به میزان ۴ میلیارد و ۶۵۷ میلیون و ۱۹۸ هزار ریال و جمعاً به مبلغ ۸ میلیارد ۹۹۱ میلیون و ۷۴ هزار ریال است.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان شهریار تصریح کرد: با همکاری بانک توسعه تعاون پس از امضای تفاهم نامه در نیمه اول سال ۱۳۹۴ اقدام به پرداخت ۴۷ فقره تسهیلات به سهامداران صندوق دربخش های مختلف کشاورزی از جمله باغبانی، زراعت، صنایع تبدیلی، دام، طیور و سایر زیربخش‌های کشاورزی جمعا به مبلغ  12 میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال کرده است.

صالح نیا اظهار داشت: ارائه تسهیلات در قالب سرمایه در گردش برای مشارکت در تامین سبوس موردنیاز منطقه به میزان ۴۰۰ تن سبوس با همکاری تعاونی گاوداران شهریار به نمایندگی داود جعفری از دیگر فعالیت های اثربخش صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان شهریار است. امید است با تلاش و کوشش اعضای هیات مدیره، مدیرعامل و کارمندان راه را برای کشاورزان و تولیدکنندگان بخش کشاورزی هموار سازیم.

 وی گفت: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهریار با میزان سرمایه اولیه ۱۰ میلیارد و ۷۰۷ میلیون و ۵۰ هزار ریال با تعداد ۳۷۷ سهامدار در سال ۱۳۹۲ تاسیس و هم‌اکنون با سرمایه ای به میزان ۲۳ میلیارد و ۲۴۵ میلیون و ۸۹۰ هزار ریال با تعداد ۵۸۹ سهامدار در حال ارائه خدمت به کشاورزان منطقه است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *