چاپ مطلب
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ www.sfida.ir

با جذب و عضویت متقاضیان سرمایه صندوق شهریار به سه میلیارد تومان ارتقاء می یابد ‏


مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان شهریار گفت: با تلاش براي جذب اعضاي جديد و افزايش حداكثري سرمايه صندوق در شهریورماه امسال تعداد 115 تن متقاضی برای خرید سهام و عضویت در صندوق شهریار ثبت‌نام کرده اند که با حضور آنان سرمایه صندوق به میزان سه میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ محمدصالح نیا، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان شهریار درباره اهداف این صندوق در 6 ماهه اول امسال گفت: از جمله اقدامات صورت گرفته در راستای خدمت‌رسانی به کشاورزان منطقه و حمایت از تولیدات بخش کشاورزی، پرداخت تسهیلات به اعضای صندوق طبق آیین نامه اعطای تسهیلات، ارائه 4 فقره تسهیلات مشارکتی از محل منابع داخلی صندوق به میزان 2 میلیارد و 220 میلیون ریال، 9 فقره در قالب قرض الحسنه به میزان 2 میلیارد و 113 میلیون 876 هزار ریال، 32 فقره در قالب مضاربه به میزان 4 میلیارد و 657 میلیون و 198 هزار ریال و جمعاً به مبلغ 8 میلیارد 991 میلیون و 74 هزار ریال است.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان شهریار تصریح کرد: با همکاری بانک توسعه تعاون پس از امضای تفاهم نامه در نیمه اول سال 1394 اقدام به پرداخت 47 فقره تسهیلات به سهامداران صندوق دربخش های مختلف کشاورزی از جمله باغبانی، زراعت، صنایع تبدیلی، دام، طیور و سایر زیربخش‌های کشاورزی جمعا به مبلغ  12 میلیارد و 750 میلیون ریال کرده است.

صالح نیا اظهار داشت: ارائه تسهیلات در قالب سرمایه در گردش برای مشارکت در تامین سبوس موردنیاز منطقه به میزان 400 تن سبوس با همکاری تعاونی گاوداران شهریار به نمایندگی داود جعفری از دیگر فعالیت های اثربخش صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان شهریار است. امید است با تلاش و کوشش اعضای هیات مدیره، مدیرعامل و کارمندان راه را برای کشاورزان و تولیدکنندگان بخش کشاورزی هموار سازیم.

 وی گفت: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهریار با میزان سرمایه اولیه 10 میلیارد و 707 میلیون و 50 هزار ریال با تعداد 377 سهامدار در سال 1392 تاسیس و هم‌اکنون با سرمایه ای به میزان 23 میلیارد و 245 میلیون و 890 هزار ریال با تعداد 589 سهامدار در حال ارائه خدمت به کشاورزان منطقه است. 



© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به " شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی" میباشد.