بازدید معاون استاندار فارس از دستاورد های سهامداران صندوق حمایت از توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان مرودشت

معاون استاندار فارس از دستاوردهای سهامداران صندوق حمایت از توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی و عشایری شهرستان مرودشت در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی به مناسبت ایام الله دهه فجر در روستای کوشک بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ ساسان تاجگردون، معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار فارس از دستاوردهای سهامداران صندوق حمایت از توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی و عشایری شهرستان مرودشت در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی که به مناسبت ایام الله دهه فجر در روستای کوشک در تاریخ ۱۶بهمن ماه ۹۷  برگزار شده بود، بازدید کرد.

در نمایشگاهی که با همکاری صندوق حمایت از توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی و عشایری شهرستان مرودشت و صندوق کارآفرینی استان فارس درقالب فعالیتهای تعاونی تحفه سبز سلامت متشکل از صندوقهای اعتبارات خرد زنان روستایی در تاریخ ۱۶بهمن ماه ۹۷ در صندوق اعتبارات خرد زنان روستای کوشک برگزار شد.

تاجگردون، معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار فارس، محمد مهدی قاسمی، رئیس سازمان جهادکشاورزی فارس، بهرام لطیفی، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید و هیات همراه از نمایشگاه توانمندی های ۲۰صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی سهامدار صندوق شهرستان به نمایندگی از سایر صندوقهای شهرستان که از منابع  تسهیلات صندوق کارآفرینی امید تسهیلات در یافت داشتند، بازدید کردند.

همچنین در حاشیه بازدید از خط تولید خشک کردن گیاهان دارویی و تولید دم نوش های گیاهی و سایت گروه سبز سلامت مرودشت بازدید به عمل آوردند.

دراین برنامه که باهدف معرفی توانمندیهای صندوقهای شهرستان برگزار شد، نمایندگان ۲۰صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی و عشایری حضور داشتند.

تاجگردون درحاشیه بازدید با ابراز خوشحالی از عملکرد خوب و مطلوب این صندوقها در توسعه روستاها، اشاره کردند که علی رغم  مشکلاتی که درسالهای اخیر برای روستائیان باتوجه به خشک سالی ها، به وجود آمده است می توان از این صندوقها به عنوان ارکان توسعه پایدار اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در سطح روستا یاد کرد که حمایتهای بیشتر از این مجموعه ها می تواند کمک های شایان توجهی به پیشرفت و توسعه روستاها و کاهش مهاجرت روستائیان به شهر داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *