بازدید مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از فعالیتهای سهامداران صندوق زنان روستایی مرودشت

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از فعالیتهای سهامداران صندوق حمایت ازتوسعه فعالیتهای کشاورزی زنان روستایی مرودشت روز چهارشنبه ۱۷ شهریورماه ۹۵ بازدید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی و اموربین‌الملل شرکت مادر تخصصی؛ مرضیه مکرمی؛ مدیرعامل صندوق حمایت ازتوسعه فعالیتهای کشاورزی زنان روستایی مرودشت در بازدید شبیر زارع خفری، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس به همراه معاون سرمایه گذاری و اشتغال این دفتر، بخشدار مرکزی و دهیار روستای کوشک در روز چهارشنبه ۱۷ شهریورماه ۹۵ به معرفی صندوق و نحوه خدمات رسانی این صندوق به سهامداران پرداخت.

وی گزارشی از عملکرد صندوق از سال تاسیس تاکنون به بازدیدکنندگان ارائه کرد و در ادامه از محل فعالیت سهامداران در روستای کوشک بازدید به عمل آوردند.

مکرمی هدف از هماهنگی این بازدید را معرفی فعالیت سهامداران صندوق حمایت از توسعه فعالیتهای کشاورزی زنان روستایی مرودشت عنوان کرد: دریافت حمایت های مالی و اعتباری استانداری برای افزایش اشتغال در روستاها و کاهش مهاجرت روستاییان به شهر است.

در حاشیه این بازدید شبیر زارع خفری، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس با بیان اینکه رسالت استانداری افزایش اشتغال و کاهش مهاجرت روستائیان به شهر می باشد؛ گفت: این امر به خصوص در سال‌های اخیر به دلیل خشک سالی افزایش یافته است اما این مدیریت آمادگی حمایت های لازم را از صندوق این گونه مجموعه های تولیدی و فعال در استان دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *