بازدید مدیرکل اعتبارات بانک کشاورزی از طرح های صندوق دزفول

مدیرکل اعتبارات بانک کشاورزی کشور و کارشناسان شرکت مادر تخصصی از برخی طرح های تاثیرگذار کشاورزی دزفول که توسط صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان دزفول و بانک کشاورزی اجرا شده، بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و اموربین‌الملل شرکت مادر تخصصی؛ مسعود فرقانی، مدیرکل اعتبارات بانک کشاورزی کشور و سید علی میران جدی، مسئول اجرای طرح های خاص و تاثیر پذیر شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی از برخی طرح های تاثیرگذار اجراشده بخش کشاورزی دزفول بازدید و از نزدیک روند اجرایی این طرح ها را بررسی کردند.

سید رحمن پژوهیده، مدیر عامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان دزفول با اعلام این خبر گفت: این بازدید با هدف بررسی تاثیر فعالیت این صندوق با هماهنگی مدیریت تسهیلات شرکت مادر تخصصی در موضوع مدیریت و نظارت تاثیرپذیری حمایت صندوق شهرستان دزفول بر اعتبارات پرداخت شده به اعضای این صندوق صورت گرفت.

وی افزود: طرح پرورش ماهیان خاویاری شرکت آبزی خاویاری حنطوش زاده، طرح تولید خوراک دان طیور شرکت اطمینان تجارت خوزستان، طرح سورتینگ سیب زمینی و پیاز شرکت سبز رویان دزفول، طرح تولید عصاره و سرکه چوب شرکت نوآوران جوان آوان پارس،‌ طرح بسته بندی و فرآوری عسل شرکت دژ پژوهان پرند و سورتینگ میوه شرکت کشاورزی کوشا که در انتظار مساعدت پرداخت اعتبارات و همراهی مالی صندوق حمایت و بانک کشاورزی هستند نیز مورد بازدید میدانی و بررسی تاثیرگذاری بر کشاورزی شهرستان قرار گرفتند.

پژوهیده اظهار داشت: در این بازدید و جلسه تخصصی پس از آن با مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دزفول، انجمن کشاورزی، نظام صنفی، اداره تعاون روستائی، هیئت مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان دزفول، مقرر شد به منظور به تصویر کشیدن فعالیت ها و طرح های تحت پوشش این صندوق، تعامل بیشتری بین روابط عمومی بانک کشاورزی کشور و صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان دزفول صورت گیرد.

وی تصریح کرد: همچنین مقرر شد طرح های دارای متقاضی موجود در این صندوق جمع بندی نهایی شوند و کارشناسان تخصصی بانک کشاورزی در هر سرفصل نیز برای بررسی و اجرای آنها در دزفول حضور یابند.

پژوهیده در پایان از مساعدت و همراهی شهریار رستمی، مدیر تسهیلات و توسعه سرمایه گذاری شرکت مادر تخصصصی و نظر مساعد مسعود فرقانی، مدیر کل اعتبارات بانک کشاورزی کشور، سید علی میران جدی، مسئول نظارت بر طرح های تاثیرگذار صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی و هیات همراه در مورد طرح های تاثیرگذار بخش کشاورزی شهرستان دزفول قدردانی و ابراز امیدواری کرد نتایج حاصل از این بازدید کام کشاورزان عضو صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان دزفول را شیرین کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *