بازدید مدیرعامل از فعالیت های صندوق زنان شهرستان زابل

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاوررزی و مشاور مدیرعامل و مدیر پروژه صندوق های حمایت از توسعه فعالیتهای زنان روستایی و عشایری روز پنجشنبه ۳ بهمن از فعالیت های صندوق حمایت از توسعه فعالیت های زنان روستایی و عشایری شهرستان زابل و صندوق های اعتبارات خرد زنان روستایی عضو این صندوق بازدید کردند.

 

روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی،  به منظور بررسی فعالیت ها، مسائل و مشکلات صندوق زنان شهرستان زابل، روز پنجشنبه ۳ بهمن سید عبدالکریم رضوی اردکانی؛ مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاوررزی و محمدتقی شریعتی؛ مشاور مدیرعامل و مدیر پروژه صندوق های حمایت از توسعه فعالیت های زنان روستایی و عشایری ضمن بازدید از فعالیت های چند عضو صندوق، در جلسه ای با حضور مهندس موسوی؛ مدیر جهادکشاورزی شهرستان زابل، مدیر ترویج استان، مدیر ترویج شهرستان، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره و نماینده شرکت مادر تخصصی در صندوق حمایت از توسعه فعالیتهای کشاورزی استان سیستان و بلوچستان و نمایندگان ۱۰ صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی عضو صندوق شرکت کردند.

در این جلسه خانم میر، مدیرعامل صندوق زنان شهرستان زابل گزارشی از تعداد اعضاء، سرمایه، تسهیلات اعطایی و فعالیت های کشاورزی زنان عضو ارایه کردند.

سپس نمایندگان هر ۱۰ صندوق جزییات بیشتری را در مورد ارکان صندوق، رابطه با صندوق زنان، نرخ کارمزد، افزایش سرمایه و … مورد بحث قرار دادند و نظرات و پیشنهادهای خود را اظهار کردند.

مهندس رضوی در هر مورد سوال هایی را مطرح کرد و به سوال ها و ابهامات نمایندگان پاسخ داد.

مهندس موسوی در این جلسه به مهاجرت مردم سیستان و بلوچستان مشکلات عدیده این منطقه در سطح روستاها اشاره کرد و گفت: در این شرایط حرف اول را زنان برای تولید می زنند.

در این سفر مهندس رضوی در جلسه‌ای با حضور فرماندار زابل و مدیران جهاد کشاورزی شهرستان های زابل، زهک و نیمروز و رییس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق بهره برداران کشاورزی استان سیستان و بلوچستان، آمادگی شرکت مادر تخصصی را برای تشکیل صندوق بهره برداران کشاورزی سیستان یا هر کدام از شهرستان ها اعلام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *