چاپ مطلب
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۱۳ www.sfida.ir

بازدید مدیرعامل از فعالیت های صندوق زنان شهرستان زابل


مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاوررزی و مشاور مدیرعامل و مدیر پروژه صندوق های حمایت از توسعه فعالیتهای زنان روستایی و عشایری روز پنجشنبه 3 بهمن از فعالیت های صندوق حمایت از توسعه فعالیت های زنان روستایی و عشایری شهرستان زابل و صندوق های اعتبارات خرد زنان روستایی عضو این صندوق بازدید کردند.

 

روابط عمومي و اموربين الملل شرکت مادر تخصصی،  به منظور بررسی فعالیت ها، مسائل و مشکلات صندوق زنان شهرستان زابل، روز پنجشنبه 3 بهمن سید عبدالکریم رضوی اردکانی؛ مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاوررزی و محمدتقی شریعتی؛ مشاور مدیرعامل و مدیر پروژه صندوق های حمایت از توسعه فعالیت های زنان روستایی و عشایری ضمن بازدید از فعالیت های چند عضو صندوق، در جلسه ای با حضور مهندس موسوی؛ مدیر جهادکشاورزی شهرستان زابل، مدیر ترویج استان، مدیر ترویج شهرستان، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره و نماینده شرکت مادر تخصصی در صندوق حمایت از توسعه فعالیتهای کشاورزی استان سیستان و بلوچستان و نمایندگان 10 صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی عضو صندوق شرکت کردند.

در این جلسه خانم میر، مدیرعامل صندوق زنان شهرستان زابل گزارشی از تعداد اعضاء، سرمایه، تسهیلات اعطایی و فعالیت های کشاورزی زنان عضو ارایه کردند.

سپس نمایندگان هر 10 صندوق جزییات بیشتری را در مورد ارکان صندوق، رابطه با صندوق زنان، نرخ کارمزد، افزایش سرمایه و ... مورد بحث قرار دادند و نظرات و پیشنهادهای خود را اظهار کردند.

مهندس رضوی در هر مورد سوال هایی را مطرح کرد و به سوال ها و ابهامات نمایندگان پاسخ داد.

مهندس موسوی در این جلسه به مهاجرت مردم سیستان و بلوچستان مشکلات عدیده این منطقه در سطح روستاها اشاره کرد و گفت: در این شرایط حرف اول را زنان برای تولید می زنند.

در این سفر مهندس رضوی در جلسه‌ای با حضور فرماندار زابل و مدیران جهاد کشاورزی شهرستان های زابل، زهک و نیمروز و رییس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق بهره برداران کشاورزی استان سیستان و بلوچستان، آمادگی شرکت مادر تخصصی را برای تشکیل صندوق بهره برداران کشاورزی سیستان یا هر کدام از شهرستان ها اعلام کرد.



© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به " شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی" میباشد.