بازدید از طرح ها و فعالیت های سهامداران این صندوق در شهرستان ارزوئیه

هیات مدیره و مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کرمان به همراه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارزوئیه از طرح ها و فعالیت های سهامداران صندوق در این شهرستان بازدید کردند. 

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛هیات مدیره و مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کرمان به همراه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارزوئیه از طرح ها و فعالیت های سهامداران صندوق در این شهرستان در تاریخ ۲۸ آذرماه ۱۳۹۶ بازدید کردند. 

در این بازدید هیات مدیره و مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کرمان و رضا امیری؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارزوئیه از طرح ها و فعالیت های سهامداران صندوق در شهرستان ارزوئیه و طرحهای اتحادیه شرکت تعاونی تولید استان کرمان و شرکت کشاورزی سوم شعبان بازدید کردند.  

محمدرضا پورخاتون، رئیس هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کرمان در توضیح اینکه اصلاح الگوی مصرف آب را باید مدنظر قرار داد و با توجه به اینکه در تمام استان ما با کمبود آب مواجه هستیم، گفت: در این شهرستان هم این موضوع قابل توجه است و باید در مصرف آب با راه اندازی سیستمهای آبیاری تحت فشار و گلخانه اقدام شود.

و سپس رضا بمانی، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کرمان با اشاره به اینکه صندوق کرمان در سال ۸۶ تاسیس شده و با گزارش از روند کار صندوق در بین صندوقها استانی در رتبه ۱۰ و در کل صندوقها در رتبه ۱۴ هستیم و درخصوص وضعیت سهامداران در شهرستان ارزوئیه که از نظر درصدی رقم ناچیزی است که بیشترین آن سهم شرکت کشاورزی سوم شعبان است.

وی افزود: امیدواریم که بتوانیم با همکاری مدیر جهادکشاورزی شهرستان در افزایش سرمایه بعدی صندوق با معرفی شرکتهای جدید فعال در بخش کشاورزی سهم این شهرستان را افزایش دهیم.

در این بازدید علی اکبر حسین زاده، مدیرعامل اتحادیه شرکت تعاونی روستایی استان کرمان و عضو هیات مدیره صندوق گزارشی از روند کار اتحادیه در شهرستان ارزوئیه، دو خط مکانیزه خشک کن ذرت با ظرفیت۵۰۰ تن در روز، دارای انبار ذخیره آزمایشگاه کنترل کیفی ذرت و فروشگاه نهاده های  کشاورزی ارائه کرد.

همچنین در ادامه از مجتمع تولیدی ابراهیم آباد وابسته به بنیاد مستعضفان بازدید شد. علی توکلی توضیحاتی درباره خط مکانیزه و سورتینگ بسته بندی مرکبات و همچنین گلخانه تولید محصولات سبزی و صیفی صورت گرفته ارائه کردند که این مجتمع به میزان ۵ هکتار است که محصول آن به بازار داخلی و خارجی صادر می گردد و برنامه ای داریم این گلخانه را در سال جاری به ۱۵ هکتار گسترش دهیم.

سپس از شرکت کشاورزی سوم شعبان که از سهامداران صندوق است نیز بازدید شد. در این بازدید ابتدا مقداد گلستان؛ مدیرعامل شرکت توضیحاتی را بیان کرد وافزود: این شرکت تقریبا ۱۰۰۰ هکتار سطح زیرکشت دارد که حدود۱۲۰۰ سهامدار در آن مشغول به کار هستند و امیدواریم بتوانیم سرمایه این شرکت را در صندوق افزایش دهیم چراکه عمده فعالیت آن بیشتر در زمینه محصولات زراعی و تولید گندم است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *