انعقاد قرارداد خدمات در حوزه های اصلاح نژاد دام روستایی ، گیاه پزشکی توسط صندوق استان اردبیل ‏

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ صفت الله دلشاد گنجگاه،مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان اردبیل درباره انعقاد قرارداد آبیاری تحت فشار گفت: تاکنون در مورد عاملیت ها مبلغ۷۵ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال به بهره برداران در ۶ ماهه امسال پرداخت کرده است.

وی در ۶ ماهه گذشته درباره انعقاد قرارداد در حوزه ارائه خدمات گیاه پزشکی افزود: تاکنون در این مدت مبلغ ۲ میلیاردو ۴۴۴ میلیون ریال و همچنین در این مدت مبلغ ۴۲۲۵۸میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه و  مبلغ ۳۰۰۰میلیون ریال تسهیلات مضاربه و مبلغ ۱۰۰۰۰میلیون ریال پرداخت تسهیلات ضروری به سهام داران خود ارائه کرده است.

دلشاد گنجگاه گفت: در حوزه توسعه صندوق به طور مرتب جلسات مشروحی با فرمانداران شهرستان‌های ۱۰گانه برگزار و فعالیت ها و اثربخشی صندوق تشریح شد که با توجه به هماهنگی های به عمل آمده قرار بر این شد که در شهرستان‌ها با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط جهت تشکیل تشکل‌های  زیربخش کشاورزی اقدام و تشکل‌های تشکیل شده را به صندوق معرفی کنند.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان اردبیل اظهار داشت: در استانداری در شورای اداری استان اختصاصاً در رابطه با صندوق جلسه تشکیل شد و توضیحات و گزارش مشروح از عملکرد و اثربخشی صندوق ارایه گردید و استاندار ضمن استقبال از وضعیت روند صندوق پیشنهاداتی را به اعضا جهت توسعه صندوق ارائه کرد. از سوی دیگر در جلسات کمسیون آب کشاورزی و پیشگیری از خسارت کمبود آب در سطح استان شرکت کردیم و تأثیر صندوق در روند پیشگیری از کمبود آب و توسعه آبیاری نوین که علاج کمبود آب در سطح استان است، بررسی شد. چرا که در این رابطه صندوق اقدامات قابل توجهی در رابطه با آبیاری نوین ارائه داده است که مورد توجه اعضا قرار گرفت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *