انتصاب نماینده شرکت مادر در صندوق شهرستان تهران

به گزارش روابط عمومی‌و اموربین‌الملل شرکت مادر تخصصی؛ طی حکمی ‌از سوی سید عبدالکریم رضوی اردکانی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، حسین رضا یوسف وند، به عنوان نماینده شرکت مادر تخصصی در صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان تهران، منصوب شد.

در حکم وی آمده است: «با عنایت به پیشنهاد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران طی نامه ای و با استناد به ماده ۱۱۰ لایحه اصلاحی قانون تجارت، جناب عالی را به عنوان نماینده این شرکت در هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستانتهران منصوب می نمایم.

 رعایت مفاد اساسنامه صندوق قانون تجارت و سایر قوانین و مقررات مربوطه مورد تاکید است و همچنین انتظار دارد انجام تعاملات مستمر با تشکل ها، تعاونی ها و بهره برداران حقیقی بخش کشاورزی و حفظ ارتباط برای اجرایی نمودن اهداف، سیاست ها و برنامه های شرکت مادر تخصصی و ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان مربوطه در جهت افزایش توانایی ها و رسیدن صندوق به جایگاه شایسته در توسعه بخش کشاورزی آن شهرستان در سرلوحه برنامه کاری جنابعالی قرار گیرد. توفیق روز افزون برای جناب عالی و اعضای هیات مدیره صندوق از خداوند متعال مسئلت می نمایم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *