انتصاب نماینده شرکت مادر درصندوق حمایت از توسعه صنعت بذر گندم و جو کشور

مشاور وزیر و مجری طرح گندم به عنوان نماینده شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در صندوق حمایت از توسعه صنعت بذر گندم و جو کشورانتصاب شد.

به گزارش روابط عمومی‌و اموربین‌الملل شرکت مادر تخصصی؛ طی حکمی ‌از سوی سید عبدالکریم رضوی اردکانی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، اسمعیل اسفندیاری پور، مشاور وزیر و مجری طرح گندم به عنوان نماینده شرکت مادر تخصصی در هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه صنعت بذر گندم و جو کشور منصوب شد.

در حکم وی آمده است:«با عنایت به پیشنهاد معاون وزیر در امور زراعت و با عنایت به توان و تجربیات جنابعالی و با استناد به ماده ۱۱۰ لایحه اصلاحی قانون تجارت، جنابعالی را به عنوان نماینده این شرکت در هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه صنعت بذر گندم و جو کشور منصوب می نمایم.

رعایت مفاد اساسنامه صندوق، قانون تجارت و سایر قوانین و مقررات مربوطه مورد تاکید است و همچنین انتظار دارد انجام تعاملات مستمر با تشکلها و تعاونیهای زیربخش بذر گندم و جو و حفظ ارتباط برای اجرایی نمودن اهداف، سیاستها و برنامه‌های بخش کشاورزی با معاونت امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی و شرکت مادر تخصصی در جهت افزایش توانایی ها و رسیدن صندوق به جایگاه شایسته در توسعه بخش کشاورزی در سرلوحه برنامه کاری جنابعالی قرار گیرد.

توفیق روز افزون برای جنابعالی و اعضای هیأت مدیره صندوق از خداوند متعال مسئلت می نمایم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *