انتصاب نماینده شرکت مادر تخصصی در هیئت‌مدیره صندوق حمایت از توسعه دامپروری و تولیدات دامی

نماینده شرکت مادر تخصصی در هیئت‌مدیره صندوق حمایت از توسعه دامپروری و تولیدات دامی با حکم رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی انتصاب شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مادر تخصصی؛ طی حکمی ‌از سوی سید عبدالکریم رضوی اردکانی، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی، مختار علی عباسی به‌عنوان نماینده شرکت مادر تخصصی در هیئت‌مدیره صندوق حمایت از توسعه دامپروری و تولیدات دامی منصوب شد.

در حکم وی آمده است: «با عنایت به پیشنهاد معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور تولیدات دامی و با عنایت به توان و تجربیات جنابعالی و با استناد به ماده ۱۱۰ لایحه اصلاحی قانون تجارت، جنابعالی را به عنوان نماینده این شرکت در هیئت مدیره صندوق حمایت از توسعه دامپروری و تولیدات دامی منصوب  می نمایم.

رعایت مفاد اساسنامه صندوق، قانون تجارت و سایر قوانین و مقررات مربوطه مورد تاکید است و همچنین انتظار دارد انجام تعاملات مستمر با تشکلها و تعاونیهای زیر بخش دامپروری و تولیدات دامی و حفظ ارتباط برای اجرایی نمودن اهداف، سیاستها و برنامه های شرکت مادر تخصصی در جهت افزایش توانایی ها و رسیدن صندوق به جایگاه شایسته در توسعه دامپروری و تولیدات دامی کشور در سرلوحه برنامه کاری جنابعالی قرار گیرد.

توفیق روز افزون برای جنابعالی و اعضای هیأت مدیره صندوق از خداوند متعال مسئلت می نمایم.»

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *