چاپ مطلب
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ www.sfida.ir

انتصاب نماینده شرکت مادر تخصصی در هیئت‌مدیره صندوق حمایت از توسعه دامپروری و تولیدات دامی


نماینده شرکت مادر تخصصی در هیئت‌مدیره صندوق حمايت از توسعه دامپروری و تولیدات دامی با حکم رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی انتصاب شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مادر تخصصی؛ طی حکمی ‌از سوی سید عبدالکریم رضوی اردکانی، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی، مختار علی عباسی به‌عنوان نماینده شرکت مادر تخصصی در هیئت‌مدیره صندوق حمايت از توسعه دامپروری و تولیدات دامی منصوب شد.

در حکم وی آمده است: «با عنايت به پيشنهاد معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور تولیدات دامی و با عنايت به توان و تجربيات جنابعالي و با استناد به ماده 110 لايحه اصلاحي قانون تجارت، جنابعالي را به عنوان نماينده اين شركت در هيئت مديره صندوق حمايت از توسعه دامپروری و تولیدات دامی منصوب  مي نمايم.

رعايت مفاد اساسنامه صندوق، قانون تجارت و ساير قوانين و مقررات مربوطه مورد تاکید است و همچنين انتظار دارد انجام تعاملات مستمر با تشكلها و تعاونيهاي زیر بخش دامپروری و تولیدات دامی و حفظ ارتباط برای اجرایی نمودن اهداف، سياستها و برنامه هاي شركت مادر تخصصي در جهت افزايش توانايي ها و رسيدن صندوق به جايگاه شايسته در توسعه دامپروری و تولیدات دامی کشور در سرلوحه برنامه کاری جنابعالی قرار گیرد.

توفيق روز افزون براي جنابعالي و اعضاي هيأت مديره صندوق از خداوند متعال مسئلت مي نمايم.»

 

 



© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به " شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی" میباشد.