انتصاب نماینده شرکت مادر تخصصی در هیات مدیره صندوق عشایری

نماینده شرکت مادر تخصصی در هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی عشایری با حکم رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی انتصاب شد.

به گزارش روابط عمومی‌و اموربین‌الملل شرکت مادر تخصصی؛ طی حکمی ‌از سوی سید عبدالکریم رضوی اردکانی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، کرمعلی قندالی به عنوان نماینده شرکت مادر تخصصی در هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی عشایری منصوب شد.

در حکم وی آمده است: «احتراماً با توجه به هماهنگی های بعمل آمده و با عنایت به توان و تجربیات جنابعالی و با استناد به ماده ۱۱۰ لایحه اصلاحی قانون تجارت، جنابعالی را به عنوان نماینده این شرکت در هیئت مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی عشایری منصوب می نمایم.

رعایت مفاد اساسنامه صندوق، قانون تجارت و سایر قوانین و مقررات مربوطه مورد تاکید است و همچنین انتظار دارد انجام تعاملات مستمر با تشکلها و تعاونی های عشایری و حفظ ارتباط برای اجرایی نمودن اهداف، سیاستها وبرنامه های شرکت مادر تخصصی در جهت افزایش توانایی ها و رسیدن صندوق به جایگاه شایسته در توسعه بخش کشاورزی عشایری در سرلوحه برنامه کاری جنابعالی قرار گیرد.

توفیق روز افزون برای جنابعالی و اعضای محترم هیأت مدیره صندوق از خداوند متعال مسئلت می نمایم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *