انتصاب نماینده جدید شرکت مادر تخصصی در هیئت‌مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان دماوند

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مادر تخصصی؛ طی حکمی ‌از سوی جانعلی بهزادنسب، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی، محمد حیدری، نماینده جدید شرکت مادر تخصصی در هیئت‌مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان دماوند منصوب شد.
در حکم وی آمده است: «با عنایت به پیشنهاد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران و نظر به توان و تجربیات جنابعالی و با استناد به ماده ۱۱۰ لایحه اصلاحی قانون تجارت، جنابعالی را به عنوان نماینده این شرکت در هیئت مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان دماوند منصوب می نمایم.
لازم است تا ضمن رعایت مفاد اساسنامه صندوق، قانون تجارت و سایر قوانین و مقررات مربوطه و اهتمام لازم برای تقویت و توسعه تشکل ها و بهره برداران حقیقی بخش کشاورزی سهامدار صندوق، در راستای اهداف، سیاست ها و برنامه های شرکت مادر تخصصی و سازمان جهاد کشاورزی استان به منظور ارتقای وضعیت کمی و کیفی فعالیت صندوق و رسیدن آن به جایگاه شایسته در توسعه بخش کشاورزی شهرستان، اقدامات لازم را به عمل آورید.
توفیق روز افزون جنابعالی و اعضای هیئت مدیره صندوق را در خدمت به بخش کشاورزی و کشاورزان شهرستان از خداوند متعال مسئلت می نمایم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *