انتصاب نماینده جدید شرکت مادر تخصصی در صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان قوچان

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مادر تخصصی؛ طی حکمی ‌از سوی جانعلی بهزاد نسب، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی، مهران حیاتی زیدانلو، به عنوان نماینده شرکت مادر تخصصی در هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان قوچان منصوب شد.
در حکم وی آمده است:« احتراما ؛ با عنایت به پیشنهاد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی و نظر به توان و تجربیات جناب عالی و با استناد به ماده ۱۱۰ لایحه اصلاحی قانون تجارت، جناب عالی را به عنوان نماینده این شرکت در هیئت مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان قوچان منصوب می نمایم.
لازم است تا ضمن رعایت مفاد اساسنامه صندوق، قانون تجارت و سایر قوانین و مقررات مربوطه و اهتمام لازم برای تقویت و توسعه تشکلها و بهره برداران حقیقی بخش کشاورزی سهامدار صندوق، در راستای اهداف، سیاستها و برنامه های شرکت مادر تخصصی و سازمان جهاد کشاورزی استان به منظور ارتقای وضعیت کمی و کیفی فعالیت صندوق و رسیدن آن به جایگاه شایسته در توسعه بخش کشاورزی شهرستان، اقدامات لازم را به عمل آورید.
توفیق روز افزون جنابعالی و اعضای هیتت مدیره صندوق را در خدمت به بخش کشاورزی و کشاورزان شهرستان از خداوند متعال مسئلت می نمایم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *