انتصاب نماینده جدید شرکت مادر تخصصی در صندوق حمایت از توسعه صنعت بذر کشور

نماینده جدید شرکت مادر تخصصی در صندوق حمایت از توسعه صنعت بذر کشور با حکم رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی انتصاب شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مادر تخصصی؛ طی حکمی ‌از سوی جانعلی بهزاد نسب، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی، فرامک عزیزکریمی، به عنوان نماینده شرکت مادر تخصصی در هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه صنعت بذر کشور منصوب شد.
در حکم وی آمده است:« با عنایت به پیشنهاد معاون در امور زراعت و با عنایت به توان و تجربیات جناب عالی و با استناد به ماده ۱۱۰ لایحه اصلاحی قانون تجارت، جناب عالی را به عنوان نماینده این شرکت در هیئت مدیره صندوق حمایت از توسعه صنعت بذر کشور منصوب می نمایم.
لازم است تا ضمن رعایت مفاد اساسنامه صندوق، قانون تجارت و سایر قوانین و مقررات مربوطه و اهتمام لازم برای تقویت و توسعه تشکل ها و تعاونی های تولیدکننده و سایر فعالیتهای مرتبط با صنعت بذر، در راستای اهداف، سیاست ها و برنامه های شرکت مادر تخصصی به منظور ارتقای وضعیت کمی و کیفی فعالیت صندوق و رسیدن آن به جایگاه شایسته در توسعه صنعت بذر کشور، اقدامات لازم را به عمل آورید.
توفیق روز افزون جناب عالی و اعضای هیئت مدیره صندوق را در خدمت به سهامداران صندوق توسعه بذر کشور از خداوند متعال مسئلت می نمایم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *