انتصاب نماینده جدید شرکت مادر تخصصی در هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی دامغان

نماینده جدید شرکت مادر تخصصی در هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان دامغان با حکم رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی انتصاب شد.

به گزارش روابط عمومی‌و اموربین‌الملل شرکت مادر تخصصی؛ طی حکمی ‌از سوی سید عبدالکریم رضوی اردکانی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، سید محسن طباطبائیان به عنوان نماینده شرکت مادر تخصصی در هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان دامغان منصوب شد.

در حکم وی آمده است:  با عنایت به پیشنهاد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان طی نامه و با استناد به ماده ۱۱۰ لایحه اصلاحی قانون تجارت، جنابعالی را بعنوان نماینده این شرکت در هیئت مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان دامغان منصوب می نمایم.

مورد تاکید است، با رعایت مفاد اساسنامه صندوق، قانون تجارت و سایر قوانین و مقررات مربوطه و همچنین تقویت تعاملات با تشکل ها، تعاونیها و بهره برداران حقیقی بخش کشاورزی، اهداف، سیاستها و برنامه های شرکت مادر تخصصی و حفظ ارتباط مستمر با این شرکت و مساعدت رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مربوطه، در جهت افزایش توانایی ها و رسیدن صندوق به جایگاه شایسته در توسعه بخش کشاورزی آن شهرستان اقدامات لازم بعمل آورید.

توفیق روزافزون برای جنابعالی و اعضای هیئت‌مدیره صندوق از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *