انتصاب ناظر و هماهنگ کننده صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستانی، زنان روستایی و منابع طبیعی استان تهران

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مادر تخصصی؛ طی حکمی ‌از سوی جانعلی بهزاد نسب، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی، نایبعلی رحیمی، به عنوان ناظر و هماهنگ کننده صندوقهای حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستانی، زنان روستایی و منابع طبیعی استان تهران منصوب شد.
در حکم وی آمده است:« با عنایت به اهمیت هماهنگی و هم افزایی فعالیت صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی در راستای تقویت حجم و کیفیت سرمایه گذاری و ساماندهی نیازهای مالی و اعتباری بخش کشاورزی در چارچوب سیاست ها و برنامه های ابلاغی و نظر به توانمندی و تجربیات ارزشمند شما، جنابعالی را به عنوان «ناظر و هماهنگ کننده صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستانی، زنان روستایی و منابع طبیعی استان تهران» منصوب می نمائیم.
ضرورت دارد نمایندگان این شرکت در صندوق های شهرستانی، زنان روستایی و منابع طبیعی استان، هماهنگی لازم را با جنابعالی به عمل آورند، به نحوی که صندوق های مذکور بتوانند راهبردها و سیاست های بخش کشاورزی استان را متناسب با اهداف، حدود و وظایف و اختیارات صندوق های غیردولتی پیگیری، اقدام و محقق نمایند. شرح وظایف ناظر و هماهنگ کننده صندوق های شهرستانی، زنان روستایی و منابع طبیعی برای اطلاع و بهره برداری لازم ارسال می گردد.
توفیق روز افزون جنابعالی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *