انتخاب مدیرعامل جدید صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان زنجان

در جلسه هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان زنجان مدیرعامل جدید این صندوق  در تاریخ ۱۹ مهرماه ۱۳۹۶ معرفی شد. 

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ در جلسه هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان زنجان«محمد اسماعیلی‌آفتابدری» به عنوان مدیرعامل جدید این صندوق  در تاریخ ۱۹ مهرماه ۱۳۹۶ معرفی شد.

گفتنی است؛ محمد اسماعیلی‌آفتابدری، کارشناس ارشد کشاورزی در رشته زراعت است و پیش از این به‌عنوان مسئول واحد تحقیقات ثبت و گواهی بذر و نهال مرکز تحقیقات سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان مشغول به کار بود و پس از بازنشستگی از سوی هیات مدیره این شرکت غیردولتی به مدیرعاملی انتخاب شد.

پیش از این تقی مجتهدی، بازنشسته سازمان جهاد کشاورزی استان و قبل از وی اکبر نعلچی‌گر بازنشسته سازمان تعاون روستایی استان عهده‌دار سمت مدیرعاملی صندوق استان زنجان بودند.

شایان ذکر است؛ صندوق غیردولتی حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان زنجان به‌عنوان یک شرکت تخصصی در امر سرمایه‌گذاری در مهر ۱۳۸۶ به صورت یک شرکت سهامی خاص با سرمایه اولیه تقریبی ۴۴۵ میلیون تومان تأسیس شد و در حال حاضر با مشارکت تشکل‌های بخش کشاورزی و حمایت سازمان جهاد کشاورزی استان با سرمایه تقریبی ۲۵ میلیارد تومان به فعالیت و حمایت از بخش کشاورزی استان ادامه می‌دهد.موضوع فعالیت این شرکت، حمایـت از تشکیل سرمایه و تقویت حجم و کیفیت سرمایه‌گذاری تولیدکنندگان و فعالان بخش کشاورزی استان زنجان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *