انتخاب اعضاء هیات مدیره، حسابرس و بازرسان قانونی جدید صندوق استان همدان

مجامع عمومی عادی سالانه و فوق العاده صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان همدان در تاریخ۲۷ دی ماه ۱۳۹۵ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛در مجمع عمومی عادی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان همدان صورت های مالی منتهی به ۳۱ شهریورماه ۱۳۹۵ به تصویب رسید. همچنین در مورد نحوه تقسیم سود سالانه تصمیم گیری شد و اعضاء هیات مدیره، حسابرس و بازرسان قانونی انتخاب شدند.

همچنین در مجمع عمومی فوق العاده که در همین روز بعد از مجمع عمومی فوق برگزار شد؛ درباره افزایش سرمایه صندوق و نقل و انتقال سهام تعدادی از سهامداران تصمیم گیری شد.

در مجمع عمومی عباسی؛ قائم مقام و معاون برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان به عنوان نماینده دولت در صندوق و رئیس هیات مدیره گزارشی از اقدامات و فعالیت های انجام شده و برنامه های آینده صندوق ارائه داد و نسبت به اجرای مدل های جدید ارائه خدمت و زنجیره تولید تأکید کرد.

از سوی دیگر داریوش اعرابی؛ مدیر امور مجامع و نمایندگان نماینده شرکت مادر تخصصی صندقو حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی که در جلسه حضور داشت؛ شاخص هایی را که بر آن اساس صندوقها مورد ارزیابی قرار گرفته اند برشمرد و با اشاره به امتیازات  صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان همدان را صندوق موفقی دانست.

وی با اشاره به  وظایف و مسئولیت های هیات مدیره گفت: انتظارات شرکت مادر تخصصی نیز از بازرسان بسیار مورد تأکید است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *