امضای تفاهم نامه همکاری صندوق آبادان برای تامین حصار توری و سیم خاردار

تفاهم نامه ای مابین صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان آبادان و شرکت حصار ایمن اروند به منظور ایمن سازی و جلوگیری از مشکلات برای فروش و نصب فنس و سیم خاردار برای کشاورزان سهام داران با قیمتی مناسب تر نسبت به قیمت بازار با حضور مدیران عامل دو شرکت بسته شد.

به گزارش روابط‌عمومی و اموربین‌الملل شرکت مادر تخصصی،ناجی شهیب زاده، رئیس هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان آبادان با اعلام این خبر گفت: تفاهم نامه ای به منظور ایمن سازی و جلوگیری از ورود احشام و حیوانات وحشی به مزرعه و پیشگیری از سرقت محصول، برای فروش و نصب فنس و سیم خاردار مابین صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان آبادان و شرکت حصار ایمن اروند با حضور مدیران عامل این دو شرکت در روز سه شنبه ۲۳ شهریورماه در محل دفتر شرکت ایمن حصار اروند بسته شد.

وی با بیان اینکه حفاظت و نگهداری از واحدهای کشاورزی و شیلاتی همواره یکی از دغدغه های مهم تولیدکنندگان به شمار میرود، گفت: برای تحقق این امر تولیدکننده باید حصار توری و سیم خاردار در اطراف مزرعه خود داشته باشد. لیکن به سبب بالا بودن هزینه عده زیادی از بهره برداران توانایی مالی تامین حصار را ندارند.

شهیب زاده ادامه داد: در راستای حمایت از تولید داخلی و گام در مسیر اقتصاد مقاومتی و همچنین کمک به بهره برداران بخش کشاورزی در زمینه تامین حصار، تفاهم نامه ای با یکی از شرکت های تولید کننده داخلی مستقر در آبادان بسته شد که فروش و نصب حصار توسط این شرکت برای معرفی شدگان از طرف صندوق ۲۵درصد زیر قیمت بازار انجام گردد.

وی گفت: مرجع تعیین قیمت روز محصولات اتحادیه آهن فروشان شهرستان آبادان می باشد.همچنین نظارت بر عقد قراردادهای موضوع تفاهم نامه و عملیات اجرایی و حسن انجام تعهدات موضوع قرارداد بر عهده صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان آبادان است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *