امضای تفاهم نامه همکاری بین شرکت مادر‌تخصصی و شرکت شهرک‌های کشاورزی

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مادر تخصصی؛ جانعلی بهزاد نسب، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی و سید جمال سجادی پور، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت شهرک‌های کشاورزی، تفاهم نامه همکاری بین دو شرکت را امروز ۱۹ مردادماه ۱۴۰۰ امضا نمودند.

در این تفاهم نامه ایجاد زمینه‌های گسترش حوزه‌ی سهامداری در صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی از طریق ساماندهی و پذیرش بهره‌برداران و فعالان شهرک‌های کشاورزی و اعطای عاملیت اعتبارات شرکت شهرک‌های کشاورزی به صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی مورد تاکید قرار گرفته است.
همچنین ایجاد یک صندوق تخصصی در حوزه‌ی فعالیت شهرک‌های کشاورزی، انجام سرمایه‌گذاری‌های مشترک و مستقیم در پروژه‌های موردتفاهم در عرصه شهرک‌های کشاورزی از جمله موضوعات همکاری و تفاهم بین دو شرکت است.


در پایان مقرر شد به منظور اجرایی شدن این اهداف، راهکارهای مورد نظر در کارگروهی متشکل از مدیران ذیربط و راهبری دو تن از اعضا هیئت مدیره‌ی دو شرکت مطرح و مورد بررسی قرار گرفته و پس از جمع بندی به شرکت‌های شهرک های کشاورزی و صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی ابلاغ شود.

نظر ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *