الویت صندوق سقز ارائه خدمات و تسهیلات بر اساس برنامه ریزی است

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ ابوالقاسم شمس، عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی طی جلسه مشترک با علی اکبر ورمقانی فرماندار شهرستان سقز و هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی اسان کردستان و صندوق شهرستان سقز در روز یکشنبه ۱۱ بهمن ماه ۹۴ در محل فرمانداری این شهرستان ضمن ابراز رضایت از روند تشکیل و شکل گیری صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان سقز و آغاز فعالیت آن در آینده نزدیک، بر لزوم برنامه ریزی دقیق در ارائه خدمات و تسهیلات تاکید کرد.

وی افزود: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان سقز در قبال بهره برداران آن شهرستان مسئولیتی بر عهده دارد بنابراین تقویت بنیه مالی این صندوق در رسیدن به اهداف حمایتی صندوق مهم و ضروری است.

 

فرماندار شهرستان سقز:

تأمین سهم دولت در صندوق از اولویت های فرمانداری در خصوص بخش کشاورزی است

در ادامه علی اکبر ورمقانی، فرماندار شهرستان سقز قول مساعد برای حمایت همه جانبه از فعالیت و تقویت صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان سقز داد.

وی اظهار داشت: تخصیص اعتبار از محل اعتبارات استانی برای تأمین سهم دولت در آن صندوق از اولویت های زمینه ای فعالیت فرمانداری در خصوص بخش کشاورزی شهرستان است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *