افزایش بیش ازسه برابری سرمایه صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی استان هرمزگان

رییس هئیت مدیره صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی از افزایش بیش از سه برابری سرمایه این صندوق در شهریور ماه امسال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی؛ عیسی برخورداری پور رئیس هئیت مدیره صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی هرمزگان بیان داشت: سرمایه این صندوق از مبلغ۱۰ میلیارد ریال به مبلغ ۴۰ میلیارد ریال افزایش یافته است.

وی افزود: با افزایش سرمایه در شهریورماه امسال مبلغ ۳۰ میلیارد ریال به سرمایه صندوق افزوده شد که از این مبلغ۱۵  میلیاردریال که باهمکاری و مساعدت سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان به عنوان سهم دولت و مبلغ ۱۵میلیارد ریال توسط بخش خصوصی تامین شده است.

برخورداری پوراظهار داشت: این صندوق در سال ۱۳۹۶ با ۱۷ شرکت تعاونی و تشکل و با سرمایه اولیه۱۰میلیارد ریال فعالیت خود را آغاز کرد وهم اکنون با ۳۵ شرکت تعاونی و تشکل و با سرمایه۴۰ میلیارد ریال به فعالیت خود ادامه می دهد و تا پایان سال ۱۳۹۸ سرمایه صندوق به بالای ۵۵میلیارد ریال افزایش پیدا میکند.

وی تصریح کرد: از ابتدای تشکیل تاکنون مبلغ ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت نیز با شرایط بسیار آسان به تشکل های سهام دار در قالب زنجیره تولید پرداخت شده است که این رقم تا پایان سال ۹۸به مبلغ۳۵ میلیارد ریال خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *