افتتاح غرفه دائمی عرضه محصولات صندوق زنان درمیان در مرکز استان خراسان جنوبی

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه فعالیتهای کشاورزی زنان روستایی شهرستان درمیان گفت: برای حل مهمترین مشکل بانوان روستایی در زمینه فروش و بازاریابی محصولات، غرفه دائمی عرضه محصولات در شهرستان بیرجند راه اندازی شد. 

 

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ سوده اکبری، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه فعالیتهای کشاورزی زنان روستایی شهرستان درمیان گفت: با عنایت به بررسی های انجام شده در زمینه تولیدات بانوان روستایی این شهرستان، مهمترین مشکل موجود در زمینه فروش و بازاریابی محصولات است وبانوان روستایی به تنهایی امکان فروش و بازاریابی محصولات خود را ندارند .

وی افزود: در این راستا مدیرعامل و اعضای هیات مدیره صندوق برآن شدندتا با راه اندازی غرفه دائمی عرضه محصولات در شهرستان بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی، مشکل فروش و بازاریابی تولیدات بانوان روستایی این استان تاحدی مرتفع گردد .

اکبری تصریح کرد: طی هماهنگی های لازم انجام شده با سازمان، موفق به اجاره یکساله غرفه ای با متراژ ۱۲ مترمربع از طریق شرکت تعاونی وابسته به سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی به نام صندوق حمایت زنان روستایی شهرستان درمیان شدیم.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه فعالیتهای کشاورزی زنان روستایی شهرستان درمیان گفت: در مرحله بعد از بین بانوان روستایی سهامدار صندوق شهرستان طی بحث و تبادل نظر مسئولیت راه اندازی این غرفه به یک نفر از اعضای صندوق خرد روستای آنیک به مدت ۶ ماه واگذار شد.

وی تصریح کرد: طی این قرارداد وی موظف است اجناس تولیدی (صنایع دستی،کشاورزی) صندوق‌های خرد را به طور امانت دریافت و به فروش برساند و البته هزینه اجاره بر عهده فروشنده است.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه فعالیتهای کشاورزی زنان روستایی شهرستان درمیان گفت: برای حمایت این فروشنده از محل منابع داخلی صندوق حمایت از توسعه فعالیتهای کشاورزی زنان شهرستان درمیان، تسهیلاتی برای راه اندازی ابتدایی این غرفه به وی اعطاء شد.        

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *