افتتاحیه گلخانه گل های آپارتمانی توسط صندوق زنان روستایی استهبان

صندوق حمایت از توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی وثوق شهرستان استهبان همزمان با روز زن روستایی ۱۵اکتبر سال ۲۰۱۸ و ۲۳ مهر۱۳۹۷، گلخانه گل های آپارتمانی خود را افتتاح کرد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی، صندوق حمایت از توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی وثوق شهرستان استهبان همزمان با روز زن روستایی ۱۵اکتبر سال ۲۰۱۸ و ۲۳ مهر۱۳۹۷ با ارائه تسهیلات به سهام داران، گلخانه گل های آپارتمانی خود را افتتاح کرد.

سه تن از سهامداران صندوق های اعتباری خرد زنان با دریافت تسهیلات از صندوق حمایت از توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی وثوق شهرستان استهبان به مبلغ ۳۰۰میلیون ریال، اقدام به تاسیس گلخانه گل های آپارتمانی در سطح ۲۵۰مترمربع کردند که این طرح دارای ۵۰ گونه گل های آپارتمانی است که تعدادی از این گلها توسط خود سهامداران پرورش و تکثیر شده بود و گونه هایی است که در شهرستان قبلا وجود نداشته و از خارج استان آورده شده است.

در افتتاح این طرح که ۱۰ تن اشتغال مستقیم زنان استهبان را اجرای آن به دنبال داشته است، مهدی شرفی، فرماندار شهرستان استهبان به همراه سایر مسئولان و مقامات محلی، همچنین عباس سحرخیز، مدیر حراست کل سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، اعضای هیات مدیره و سهام داران صندوق زنان این شهرستان حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *