اجرای طرح گلخانه تولید نشاء توسط سهامداران صندوق زنان روستایی مرودشت

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ مرضیه مکرمی؛ مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه فعالیتهای کشاورزی زنان روستایی شهرستان مرودشت گفت:براساس اعتبار در نظرگرفته شده در صندوق حمایت از توسعه فعالیتهای کشاورزی زنان روستایی مرودشت و با تصویب هیات مدیره؛ صندوق مبلغ ۲۸۰میلیون ریال تسهیلات برای اجرای طرح گلخانه تولید نشاء صیفی در شهرستان مرودشت به اعضای صندوق های اعتبارات خرد زنان روستاهای بزمیان و فاروق پرداخت کرد.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه فعالیتهای کشاورزی زنان روستایی شهرستان مرودشت تصریح کرد: میزان اشتغال در این طرح بالغ بر ۲۰ نفر به طورمستقیم و غیرمستقیم می باشد.

مکرمی با اشاره به اینکه نشاء مورد نیاز اعضای صندوق تاکنون از طریق سایر منابع تامین می شد و از کیفیت مناسبی برای تولید محصول برخوردار نبود؛ تصریح کرد: بنابراین اعضای صندوق های اعتبارات خرد زنان روستایی با هدف مصرف نشاء برای خود و فروش مازاد آن اقدام به راه اندازی  6گلخانه خانگی تولید نشاء گوجه فرنگی کردند.

وی افزود: در این طرح قریب به ۳۵۰ هزار نشاء موردنیاز تولید می شود که تعدادی از آن برای مصرف اعضای صندوق و مازاد آن به سایر کشاورزان فروخته شده است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *