آغاز تبادل محصولات صندوق حمایت از توسعه فعالیتهای کشاورزی زنان روستایی استهبان با سایر صندوق های حمایت در کشور

 

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی وثوق استهبان گفت: تبادل محصولات صندوق های حمایت از توسعه فعالیتهای کشاورزی زنان روستایی استهبان با سایر صندوق های  حمایت در کشور آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی، سمیه سادات مرشدی، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی وثوق استهبان افزود: تبادل محصولات صندوق های حمایت از توسعه فعالیتهای کشاورزی زنان روستایی استهبان با سایر صندوق های  حمایت در کشور آغاز گردید.

وی اظهار داشت: با توجه به اطلاع رسانی هایی که توسط مدیریت توسعه سرمایه گذاری و عملیات از محصولات سایر صندوق های حمایت در کشور انجام دادند این صندوق برآن شد که تبادل محصولات خود را با سایر صندوق ها انجام دهد.

باتوجه به شیوع گسترده کرونا، سفارشات اینترنتی وتبادل محصولات مناسب ترین روش درجهت حفظ سلامت مردم و هم رونق تولید می باشد.

امید است که با حمایت بیشتر مسئولان و حضور پررنگ تر سایر صندوق های حمایت بتوانیم محصولات با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت با حذف واسطه به دست هم وطنان خود برسانیم. همچنین برنامه ریزی برای انعقاد قرارداد بین صندوق های حمایت  با اداره پست شود تا کمک به کاهش هزینه ها نیز گردد و تبادلات بیشتری انجام شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *