کاهش هزینه های تولید و عرضه با سرمایه گذاری ۲۵ میلیارد ریالی صندوق ایلام

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان ایلام گفت: تولید کنسانتره دامی برای دامداران عشایردر طی سال ۹۳ با سرمایه گذاری بیست و پنج میلیارد ریالی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان ایلام انجام شد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ امین زمانی، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان ایلام گفت: تولید کنسانتره دامی برای دامداران عشایراز مهم ترین فعالیت های اثربخش صندوق در طی سال  ۹۳ بود که با سرمایه گذاری بیست و پنج میلیارد ریالی  صندوق انجام گرفت.

وی افزود: خرید محصول در فصل عرضه، خرید نهاده با کیفیت تر و خرید به صورت عمده با استفاده از تخفیفات ویژهدر طی این مدت انجام شد.

زمانی تصریح کرد: با پرداخت این تسهیلات عرضه ۵۰۰ هزار تن خوراک دام توسط شرکت تعاونی خوراک دام عشایر ایلامو توزیع در زمان مناسب بین دامداران، باپشتوانهبرنامه ریزی مناسب در خرید نهاده صورت پذیرفت که منجر به کاهشفروش محصول به صورت متفرقه و کاهش هزینه های جابجایی نهاده ها شد.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان ایلام با اشاره به ضرورت انجام سرمایه‌گذاری در این زمینه اظهار داشت: کاهش هزینه های نگهداری و حمل و نقل، کوتاه شدن زمان عرضه  و فروش محصولات و کاهش هزینه های تولید از مهم ترین تاثیرات این فعالیت در استان ایلام بوده است.

 

وی گفت: عملیات انجام شده توسط صندوق، تامین به موقع تسهیلات برای تقویت و توسعه فعالیت های تولیدی، حمایت مالی و تسهیلاتی برای خرید نهاده موردنیاز در فصل عرضه و خارج از استان و بازار یابی برای فروش به موقع محصولات تولیدی بوده است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *