وزیر جهاد کشاورزی بر ضرورت پایش فضای رسانه ای در بخش کشاورزی برای آگاهی افکار عمومی تاکید کرد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، کاظم خاوازی، وزیر جهاد کشاورزی در جشنواره روابط عمومی‌های برتر وزارت جهاد کشاورزی که به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه روز ملی «ارتباطات و روابط عمومی» با حضور مجازی مدیران ارشد ستادی، استانی و مسئولان روابط عمومی این وزارت برگزار شد، اظهار کرد: روابط عمومی ها، نیروی دفاعی سازمان در جنگ تبلیغاتی افکار عمومی هستند.
وی تاکید کرد: شغل روابط عمومی، تخصصی و مانند سایر بخش های تخصصی وزارت با اهمیت است؛ از همکاران روابط عمومی می خواهم تا قدردان جایگاه خود باشند.
وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به این که روابط عمومی از بخش هایی است که شانه به شانه وزیر می تواند به پیشبرد اهداف وزارتخانه کمک کند، تصریح کرد: انتظارات از روابط عمومی بی نهایت است و باید با تمام توان امور پیگیری شود.
خاوازی، خدمت در روابط عمومی را مقدس و لطف خدا دانست و افزود: من قدر خدمات شما را که از مجموعه وزارت و همه ارکان بخش کشاورزی دفاع می کنید، می دانم.
وزیر جهاد کشاورزی در ادامه، شرایط حاضر کشور را با سال های قبل متفاوت عنوان و تاکید کرد: امروز بیشترین فشار بر روی دولت در زمینه امنیت غذایی و سفره مردم و به عبارتی بر روی شانه های وزارت جهاد کشاورزی است.

خاوازی گفت: باید بتوانیم واقعیت خدمات انجام شده توسط وزارت جهاد کشاورزی را ارائه کنیم تا مردم آگاه شوند.
وی افزود: ما نتوانستیم خدماتی که در حوزه جنگل و مرتع و یا خدمات حاکمیتی در حوزه مبارزه با آفت ملخ و ده ها خدمت دیگر انجام شده را به مردم منتقل کنیم.
وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: انتقال اطلاعات در زمینه خدمات انجام شده موجب تغییر رویکرد افکار عمومی به وزارت جهاد کشاورزی می شود.
وی، گفت: واحدهای تخصصی وزارت جهاد کشاورزی موظفند کمک کنند تا روابط عمومی ها بتوانند خدمات انجام شده را به مردم منتقل کنند.
وزیر جهاد کشاورزی در ادامه این نشست تاکید کرد: باید نسبت به آموزش و تربیت افراد نخبه در روابط عمومی ها برای انتقال پیام به مخاطبان در حوزه های مختلف از جمله تولیدات چند رسانه ای و سایر تخصص های جدید با همکاری معاونت توسعه مدیریت و منابع اقدام شود.
خاوازی تصریح کرد: روابط عمومی، جای هر کسی نیست و باید در این بخش افراد با تجربه و سرآمد و یا با تحصیلات مرتبط فعالیت کنند.

وی با بیان این که در رسانه ها به ویژه رسانه های پر مخاطب، افراد توانمند و مطلع ترین و مسلط ترین آنان باید حضور پیدا کنند، تاکید کرد: گروه هایی باید به طور دائم فضای رسانه ای را پایش و با همکاری بخش های تخصصی به سرعت نسبت به روشنگری و پاسخگویی به شبهات احتمالی اقدام کنند.
وزیر جهاد کشاورزی، معاونت توسعه مدیریت و منابع این وزارت را مکلف کرد با همکاری سایر واحدهای تابعه نسبت به تامین مالی و تجهیزات برای ارائه خدمات روابط عمومی ها اقدام کند.
گفتنی است، جانعلی بهزادنسب، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، سیف اله امیری، سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل، حسین شاهباز، کارشناس امور بین الملل و اعظم فرجی، کارشناس روابط عمومی شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی هم در این گردهمایی به صورت مجازی حضور یافتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *