نشست شرکت مادر تخصصی با رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی؛ یکشنبه دوم بهمن ۱۴۰۱، جلسه مدیران شرکت مادر تخصصی و نماینده کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، برگزار شد.

در این جلسه محمد جواد عسگری، رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، حسین مهدی دوست، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی، عوض علیزاده مقدم، هاشم ولی پور مطلق و ابوالقاسم شمس، اعضای هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی، حمید رضا رشمئی، مدیر امور مالی و اعتبارات شرکت، احمد ابراهیمی، مدیر توسعه سرمایه گذاری و تسهیلات شرکت و حسین شاهباز، سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شرکت، حضور داشتند.

ابتدا حسین مهدی دوست، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های صندوق های حمایت از بخش کشاورزی، به مواردی که در قوانین حمایتی از سرمایه گذاری در بخش کشاورزی نیاز به اصلاح داشته اشاره نموده و یا مواردی که نیاز به افزودن در این قوانین است را تبیین کرد. سپس محمد جواد عسگری با اشاره به تحویل بودجه سال ۱۴۰۲ توسط دولت به مجلس و هم چنین برنامه هفتم توسعه، با توضیح اینکه امنیت غذایی در کشور اولویت است گفت باید بخش کشاورزی مورد توجه خاص قرار گیرد،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *