مجمع عمومی فوق العاده صندوق توسعه کشاورزی استان کرمان دهم مهر ۱۴۰۱ برگزار شد

به گزارش روابط عمومی صندوق استان کرمان؛ جلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کرمان در ۱۴۰۱/۷/۱۰ با حضور اکثریت سهامداران در سالن اجتماعات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی صندوق برگزار گردید.

در ابتدای این مجمع مدیر عامل صندوق گزارشی از و ضعیت و اقدامات انجام شده به صورت خلاصه وار ارائه نمود. در ادامه در اجرای مفاد ماده ۱۰۱ لایحه  اصلاحی قانون تجارت هیئت رئیسه مجمع از بین حاضرین سهامدار در جلسه انتخاب شد.

قرائت و تصمیم گیری برای گزارش سازمان محترم بازرسی کل کشور در خصوص عملکرد صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کرمان نیز در این جلسه صورت گرفت.

با عنایت به تکلیف مقرر سازمان محترم بازرسی کل کشور در فصل دوم گزارش و پیشنهاد ارائه شده در خصوص اعمال دقیق مقررات و دستور العمل حاکم بر صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کرمان به استناد ماده ۹۵ لایحه قانون اصلاح قسمتی از قانون تجارت عین پیشنهاد سازمان محترم بازرسی در جلسه مجمع قرائت شد و پس از آن توضیحات هیئت مدیره و مدیر عامل صندوق استماع گردید. پس از بحث و بررسی در مجمع عمومی مجددا بر رعایت اجرای دستور العمل ها و آئین نامه های مربوطه به هیئت مدیره و مدیر عامل به ویزه در خصوص موضوع تکلیف سازمان محترم بازرسی مورد تاکید قرار گرفت.

در این مجمع آئین نامه های جدید تسهیلات، آئین نامه معاملات و همچنین دستور العمل تنخواه گردان در جلسه قرائت و پس از بحث و بررسی مورد تصویب قرار گرفت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *