شورای مدیران شرکت مادر تخصصی با نمایندگان و مدیران عامل صندوق های حمایت از بخش کشاورزی استانی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی؛ جلسه شورای مدیران شرکت مادر تخصصی بصورت برخط با صندوق های حمایت از بخش کشاورزی استان ها، دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار شد. در این جلسه جمعی از مدیران شرکت مادر تخصصی، مدیران عامل و نمایندگان دولت در صندوق های حمایت از بخش کشاورزی استان ها شرکت داشتند.

در این جلسه، مدیران عامل چهار استان سیستان و بلوچستان، لرستان، کهگیلویه و بویر احمد و اردبیل، برنام های خود برای سال ۱۴۰۲ را به طور خلاصه برای حضار بیان کردند. این گزارش ها شامل موارد زیر بود:

  • تامین لارو میگو پرورشی استان توسط صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سیستان و بلوچستان
  • تامین نهاده های دامی و طیور توسط صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سیستان و بلوچستان، استان کهگبلویه و بویراحمد و استان اردبیل
  • تامین غذای مورد نیاز مزارع پرورش میگو جنوب استان توسط صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سیستان و بلوچستان
  • خرید بذر و کود شیمیایی توسط صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد
  • خرید و دخیره سازی میوه جات برای شب عید توسط صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد
  • تامین منابع مالی برای خرید بذر ذرت توسط صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان اردبیل
  • خرید دام سنگین توسط صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان لرستان
  • خرید و توزیع کود شیمیایی توسط صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان لرستان

بعد از ارائه گزارشات، یوسف هاشمی، مشاور مدیر عامل و مدیر حوزه ریاست شرکت مادر تخصصی از مدیران عامل صندوق های استانی درخواست کرد تا برنامه های مدون خود را تا پایان همین هفته به شرکت مادر تخصصی رسانده تا این برنامه ها در کارگروه های تخصصی مورد بررسی قرار بگیرند.

در ادامه علی درجانی، عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی، چند نکته در رابطه با تدوین برنامه های صندوق های استانی بیان نمود که شامل انتظارات مدیریت و هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی از برنامه های صندوق ها بود.

سپس احمد ابراهیمی، مدیر توسعه سرمایه گذاری و تسهیلات، در مورد طرح آیین نامه تسهیلات و دستور العمل تخصیص منابع در صندوق های استانی و نظرات اعضای این صندوق ها در این خصوص توضیحاتی ارائه داد. وی همچنین درخواست ارسال گزارش معوقات صندوق ها شد.

حسین شاهباز، سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی، در مورد ظرفیت صادرات محصولات کشاورزی به روسیه سخن گفت و علاقه طرف روسی به محصولات کشاورزی ایران را فرصت مناسبی برای صادرات خواند و برای برقراری ارتباط بین صندوق ها و طرف روس اعلام آمادگی نمود.

در انتها حسین مهدی دوست، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی ضمن تشکر از مدیران عامل صندوق ها بابت ارائه برنامه های سال ۱۴۰۲ صندوق های استانی، از ایشان خواست تا این برنامه ها را هر چه سریع تر به شرکت مادر تخصصی ارسال نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *