شورای مدیران شرکت مادرتخصصی و صندوق های حمایت از کشاورزی کل کشور

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادرتخصصی؛ شورای مدیران این شرکت و تمامی صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی سراسر کشور، با موضوع تشریح امور مربوط به بازرگانی و معرفی سامانه جامع متمرکز تجارت و انجام آزمایشی ثبت سفارش، با حضور مدیرعامل و هیئت مدیره و مدیران شرکت مادرتخصصی، نمایندگان و مدیران صندوق های حمایتی و بابک حبیبی، مدیر بازرگانی شرکت هلدینگ رامان، دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ برگزار شد.

در ابندای این جلسه، حسین مهدی دوست، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی، گزارش مختصری از جلسه خود و شورای معاونین وزارت جهاد کشاورزی با حضور وزیر این وزارتخانه، در رابطه با ارائه گزارشات فعالیت های یک ساله انجام شده توسط شرکت مادرتخصصی و صندوق های حمایتی از جمله فعالیت های بازرگانی فعلی و در حال انجام را برای حضار ارائه نمود. وی همچنین به مجوز شورای قیمت گذاری برای دریافت تسهیلات از بانک کشاورزی در راستای تنظیم بازار محصولاتی مانند مرغ و گوشت اشاره داشت.

در ادامه، بابک حبیبی، سامانه جامع تجارت را برای حضار مورد بررسی قرار داد و بخش های مختلف آن را تشریح کرد که سیدجمال مدرسی، عضو هبئت مدیره شرکت مادرتخصصی نیز توضیحات لازم را در مواقع نیاز، بیان نمود. سپس این دو به سوالات مطرح شده در رابطه با موارد بالا پاسخ گفتند.

همچنین فیلم این جلسه را می توانید از طریق لینک زیر دریافت نمایید:

فیلم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *